Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه مالی داتام در خصوص ادغام شرکت توسعه اسکان ابنیه حافظ در یکی از شرکت های سرمایه پذیر گروه توضیحاتی ارائه نمود.

توضیحات "داتام" در خصوص ادغام شرکت توسعه اسکان ابنیه حافظ در یکی از شرکت های سرمایه پذیر گروه

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت گروه مالی داتام در خصوص  ادغام شرکت توسعه اسکان ابنیه حافظ در یکی از شرکت های سرمایه پذیر گروه اظهار داشت: نظر به تکلیف مقرر شده توسط بانک مرکزی جانا برای بانک ایران زمین در راستای اجرای ریکاوری پلن بانک ادغام شرکتهای دارای فعالیت مشابه جهت کاهش هزینه های جاری بانک جلوگیری از فعالیت موازی و آماده سازی برای اجرای فرایند مولدسازی داراییها در دستور کار قرار داشته و انجام ادغام فوق در راستای همین امر بوده است.

شایان ذکر است همانطور که در افشای صورت گرفته در سامانه کدال در این خصوص نیز اعلام گردیده با عنایت به پایین بودن رقم سرمایه ادغام شونده مبلغ یک میلیون ریال و بالا بودن رقم سرمایه ادغام پذیر مبلغ ۴۰۰۰۰ میلیارد ریال)، انجام ادغام تأثیری بر درصد مالکیت این شرکت در شرکت سرمایه پذیر نداشته است.

همچنین نظر به درصد سهامداری این شرکت در شرکت توسعه پایدار ابنیه حافظ سهامی خاص) سهم این شرکت از زبان انباشته شرکت ادغام شونده ناچیز بوده با عنایت به انجام ادغام براساس ترتیبات آیین نامه اجرایی بند "الف" لغایت "و " ماده ۱۱۱ قانون مالیاتهای مستقیم و با توجه به ارزش دفتری دارایی های متعلق به شرکت ادغام شونده ارزشگذاری این شرکت از ادغام مزبور تأثیر منفی نپذیرفته و اصلاح گزارش ارزشگذاری نیز بلاوجه به نظر می رسد.

شایان ذکر است بر اساس برنامه های در جریان در نظر است زمینهای انتقال یافته از شرکت ادعام شونده در منطقه ۱۸ تهران در قالب صندوق زمین و ساختمان به احداث پروژههای مسکن ملی (شهرک مسکونی (حافظ) اختصاص یابد که این امر تأثیرات مثبتی نیز بر این شرکت خواهد داشت.داتام

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24